מחלות המשרדים #1

יולי 7, 2008 4:36 pm | מאת: | היו הראשונים להגיב

1. מנטליות של קומה גבוהה – האלגוריתם שמפעיל את המעליות ברוב המשרדים נכתב ככל הנראה ע”י מתכנת מעליות שיכור. המעלית תמיד תעצור לך בדרך למעלה כאשר אתה רוצה לרדת למטה ולהפך. האנשים שעובדים בקומות הנמוכות יעדיפו במקרים רבים שלא להמתין למעלית בשביל קומה אחת או שתיים ויבחרו להשתמש במדרגות.
עובד שסובל ממנטליות של קומה גבוהה מתעקש להשתמש במעלית, גם אם זה כדי לרדת קומה אחת בלבד עד הלובי. הסימפטום מופיע בעיקר אצל אנשים שמשרדם היה בעבר בקומה גבוהה וכיום הם עובדים בקומות 1 או 2.
2. החברה להגנת הטבע האנושי – יערות הגשם נמצאים בסכנת הכחדה, ואיתם גם החמצן שאנחנו נושמים. אל גור היה עושה מזה סרט ומציג אותו ברחבי העולם, וממשלות רבות (לא ישראל) מכנסות דיוני חרום על מנת לדון בבעיית כריתת העצים המסיבית. כל זה לא מעניין את אותו עובד שמקבל מסמך בעל יותר מעמוד באימייל ומתעקש להדפיס אותו כי הוא לא יכול לקרוא את הדברים האלה על המסך. לעזאזל עם יערות הגשם… מי צריך אותם.
3. תסמונת יהודה פוליקר – שירו של יהודה פוליקר “אני רוצה גם” כבש בעבר את גלגל”צ ואת לבבותיהם של מנכ”לים ברחבי העולם. אותם מנכ”לים רואים רשת חברתית, כמו פייסבוק למשל, או בכלל, כל דבר שיש בו טיפת רווחים אצל המתחרים ורוצים גם. בד”כ מדובר בפרוייקטים שלקח כשנתיים או יותר להקים אותם, והמנכ”ל רוצה אחד משלו בתוך חודש ואם אפשר (וגם אם לא) אז שיהיה יותר טוב.

תחת קטגוריות:

פוסט זה נכתב ע"יאורי צציק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *